Vänner och ledighet.

image100

Jag borde plugga, men jag gör det inte. Varför? jo, för att vänner lockar mer. Jag skulle kunna sitta i flera dagar och bara titta på dom där underbara avsnitten som man skrattar till man får ont i magen åt. Det GÅR inte att slita sig. Helt galet. Ännu mer galet är det att jag är ledig och fortfarande inte kan ta en timme till min svenska uppsats. Jag måste lära mig det där med diciplin. Tips, någon?

Hade en helt underbar natt hos Anton inatt. Vi låg och pratade om allt och ingenting. Det kändes verkligen fantastiskt. Tack älskling <3
Och som jag sa, det finns inget bättre än att vakna brevid dig...helt seriöst.

Aldrig någonsin har jag kännt såhär för någon,
aldrig någonsin har någons leende fått mig att bli så innerligt glad,

Aldrig någonsin har någons ord betytt så mycket,
aldrig har jag lyssnat på någon som på dig,
aldrig bevarat hemligheter så som jag ska bevarat dina,
vad som än händer,
närsom,
hursom.


Kommentarer
Gurra

Ta dig i kragen, tänk på att du bara har ett halvår kvar i skolan och om du inte gör det nu kanske du måste göra det senare (under sommaren, WAAAH!).. Låter inte alltför lockande aye?! Lycka till med studierna ;-)

2007-11-28 @ 14:21:16
URL: http://grra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0