Low.

Ibland är jag bara sådär konstigt nere av ingen som helst anledning. Deppig så jag bara vill låsa in mig någonstans med massa emo-musik och bara kasta saker omkring mig. Ibland blir jag lite rädd för mig själv. Men jag försöker hålla mig uppe. Det ska gå:)

Nu ligger jag 6 veckor efter i svenskan. Skäms på mig. Men tänkte ta tag i det på onsdag, om jag har tid då. Måste ju plugga till det där sabla Religionsprovet också...varför skriver jag om detta i min blogg? who cares liksom?:P

Well well, Anton dissade mig ikväll så jag ska nog sätta mig o kolla på lite vänner nu. Förövrigt så är han den finaste o bästaste pojkvännen en tjej kan önska sig. Som JAG kan önska mig<3 Tack baby för att du finns och gör mig gladare. Du betyder så mkt<3

Och nej, jag är inte emo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0