Karrofest o tatuering<3

vi

Nu har även jag blivit kvinna. På riktigt, enligt JP alltså. Jag har tatuerat mig och jag känner mej otroligt modig o stolt nu:) 4 små tassar som kryper ner i trosorna fick det bli.

ja, nog om min gaddning. Andra saker har ju faktiskt hänt. Karro fest i torsdags till exempel. Temat var Pride, VI var Pride. Så snygga utstyrslar och så roliga människor. Jane<3 Jane och Östanvinden...vi var så kära. Martin var nog kärast, han fick hela 52 pussar...Grattis till honom!
Eftersom att Karrofester är så poppis så kom det faaaar too much people, så jag drog hem vid 11 när man inte längre stod ut med att inte kunna andas, gå eller röra sig:P
KarroFester For The Win!!!

Idag fick man dock sota för den vilda kvällen ute i kylan, utan jacka. Halsen mår inte bra, temperaturen mår inte heller bra och huvudet mår INTE bra:P men jag är glad iallafall:)

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0