Studentfiranden

image68

Jaja, då var det dags för studentfiranden, inte av mig själv då utan av andra. Känns bra. Min kusin tar studenten, min vad-han-nu-är-kille tar studenten, min enköpingsbästis tar studenten, Linus tar studenten...alla utom jag=/ Men, jag har min tid nästa år o då får ni banne mig komma och fira mig med presenter och en massa skumpa. minsann.
Ska hur som helst upp 6 imorgon för att åka buss till Västerås i 2 h. Yay^^

Idag har jag haft en mycket slapp och skön dag. Sprungit på stan under marknadsaftonen med Sofi och Linus, shoppat loss på apoteket och lämnat igen alla mina skolböcker. Känns som att jag har fått lite gjort iallafall. Gick även och hämtade ut en flaska linsvätska till Gustav bara för att vara snäll. Gud vad jag känner mig som en bra människa:P haha...

Jag saknar min mage lite grann...Fast jag saknar dig ännu mer. Jättemycket faktiskt. Sådär mycket att det är jobbigt. Men 7 dagar blev ju till 6 väldigt snabbt...vilket betyder att 6 kommer bli till 0 snabbt också. Hoppas så.

Tjingeling(L)


Kommentarer
Jenny W

Om det är en bebis du skriver om så vill jag bara ge dig en stor kram! Det är verkligen så jobbigt! Kram/Jenny

2007-06-12 @ 22:29:15
URL: http://jennyolivia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0