Sommarlov 2007;D

image69

Äntligen äntligen äntligen får man slippa skolan för några veckor, månader faktiskt. I och för sig så ska jag jobba större delen av lovet, men hellre det än att sitta och pinas med noter i en skolbänk. Solen och en pensel lockar lite mer.
Annars blir det en sommar i Örebro. Ska jobba både i Odensbacken som vaktmästare och på Scandic som städerska. ja, och så ska jag vara funktionär på Augustibuller och Arvikafestival. Najs! Om någon känner för att jobba på Arvikafestivalen så tjoa, Jp dissade mig nämnligen. Tack!

Idag ska jag nog åka ut till min stuga, bada och spela lite volleyboll med sommargrabbsen. Måste ju ta vara på det här toppenvädret som hållt i sig i en vecka. Nästan så det är lite för varmt. Men det får man inte säga högt;)

Saknar dig, Gustav. Jättemycket faktiskt. Vill ha dig här. Nu.

Förlåt förresten...jag borde berättat innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0