Ögoninflamation och väntan på Mr. Gagnef

image74

Vaknade upp imorse och upptäckte att jag inte såg någonting med höger öga. Helt svart och klibbigt. jag blev helt hysterisk men insåg snart att det bara var en vanlig ögoninflamation jag hade att göra med och inte alls ett mosat öga eller liknande. Jaja, mysigt var det hur som helst inte. Så idag har jag arbetat med feber och med bara ett fungerande öga, som jag förövrigt hade glömt stoppa in linsen i...så egentligen arbetade jag utan några fungerande ögon alls.

Imorgon kommer Gustav hit och håller mig sällskap hela helgen. Ska bli riktigt skönt att ses igen. 2 veckor sen sist ju! Blir iallafall grillfest på fredag om jag inte redan sagt det...sen blir det väl bara att slappa och mysa:)

Som ett litet meddelande till alla mina vänner:
Var beredda med näsduk och en axel för mig i slutet av augusti början av september där någongång. I will need it. :) Men först ska jag njuta av min sommar!

Ska återgå till tvättstugan och städning:) Tjing(L)


Kommentarer
Gurra (Vintrosa-mupp)

Du har blivit duktig på att uppdatera nu på sommarlovet, keep up the good work ;) Alltid lika spännande o läsa om dina äventyr serru :)

2007-06-15 @ 15:59:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0