Mobilskoj.

image80

har man tråkigt så har man. Enjoy.

Ta fram din mobil!  

1.Vem ringde du senast till?
Joel "Hampe" Adolfsson

2.Vem ringde dig senast?
Mamma:)

3.Vad står det på ditt 4:e mottagna SMS?
" Tjena bruden! Allt bra med dig? Har ni slutat plugget nu? Gissa vem jag träffade på krogen igår?! Jesper Salén. Haha, helt sjukt va? Han ska plugga till läkare i höst. Yeah?PussPuss" Från Storasyster Hanna

4.Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
"Någon kom precis åt mitt nackhår, just där du brukar dra fingrarna?Är så van med att du gör det så vände mig om och förväntade mig dig? Tack för en mysig helg, Mica, ta hand om dig o låt ingen behandla dig illa!" Från Bejb Gustav<3

5.Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
" Hej gumman:) Jag snor mammas mobil lite:P hoppas pluggandet går bra! Jag är ute på lite äventyr;) Tänker på dig och saknar dig" Pussar från Gustav?

6.Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Raderar alla skickade.

7.Vad är ditt rekord i snake?
Har inte snake på mobilen

8.Vad har du för kontakter som börjat på?
J: Jesper chef, Jim H, Joel J, Joey, Johannes, John H, John K, John R o Julia
M: Madde, Makemoney, maken Jp, Mamma, Maria, Martin, Mats, Mia L, Michel T, Micke, Micke Jkpg, Mirelle, Mjukiströja Maria, Morbror Janne och Mormor

9.Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Ingen.

10.Vad står det på dina påminnelser?
Typ tvättider, födelsedagar, resedatum, prov?allt:P



o förövrigt så hatar jag mitt gröna hår, mina blåsor på händerna OCH det faktum att jag kommer sitta helt ensam hemma nästa vecka^^

tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0