Jag vill också...

image64

Jag vill också gå på bal, jag vill också ta studenten...jag vill också bli vuxen på riktigt. Suck. Ett till år kvar. Jag borde inte klaga.

Nu skäms jag återigen för att inte ha uppdaterat den här bloggen. Men, bättre sent än aldrig har jag hört.

Vad har hänt sedan mars?
- Jag har festat, festat, festat och festat lite till.
- Jag har kommit över Mr.Rättvik
- Jag har utökat min kissekattskara till 4. En liten bebis har fått flytta in vid namn Kasper.
Mer väsentliga saker har nog inte skett skulle jag tro.

Har spenderat de senaste tre helgerna i sällskap med en dalmas från Gagnef. Gustav kallas han och är en fruktansvärt mysig snubbe som jag tycker om. Ja, tycker väldigt mycket om för att vara exakt. Vi får se vart framtiden för oss, jag hoppas bara på det bästa.

Förövrigt gick dagens Krampen-tävling åt skogen. Eller inte helt men i princip. Slutresultatet blev 3-2 till Grisarna. Deras femte seger i rad nu...men vi Piltar vann minsann tolv år i rad innan det, så det så.
Var iallafall en bra dag med peppat pepp, solig sol och äkta karroanda. Jag var nöjd. Dock var mina kinder inte lika nöjda med sin kräftlika färg. Men vad gör man inte för sitt kära läroverk? Det var det värt.

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0