Helgen.

image75

Anledningen till att jag inte har uppdaterat min blogg sedan i onsdags är inte alltför komplicerad. Jag har helt enkelt haft besök och har därför varit lite busy.

I Torsdags kom jag hem ifrån jobbet och möttes utan syster och whatever-he-is i vardagsrummet. Mysig må jag säga. Vi ägnade sedan kvällen åt film och mys. Riktigt mysigt.
På fredagen var vi på en lägenhetsvisning i Baronbackarna, tack gud för att min moder är snäll. Lägenheten såg rent ut sagt förjäklig ut. Vattenskadade dörrar och yttepyttesmå rum. Ja, iallafall. Sedan skjutsades vi ut till vår lilla stuga ute i Närkes kil där vi spenderade hela dagen/natten. Tanken för kvällen var party men det slutade mer med en mysig grillkväll med nära och kära, inte fel det heller kan jag ju lova. Hade ju i och för sig varit trevligare om man fick äta sin flintastek och potatissallad utan päroncider som marinad. Struntsamma nu.
Ja, igår var även det en lugn dag som slutade med bio, Zodiac. Vilket förövrigt var en mycket sevärdfilm om man är, som jag, into serialkillers. Igår var det dessutom en månad sedan jag träffade Gustav för första gången på en fest. Tihi vad tiden går fort när man har kul^^

Idag fyllde Julia år så vi firade henne med fika och såpbubblor. Nostalgigrejer funkar alltid som 18års presenter. Trevligt att träffa alla gamla polare igen. Sara framför allt...du är faktiskt saknad.
Anyhow, nu har gustav åkt hem iallafall och jag har haft en toppen helg. Tack allihopa.

Upp och jobba 5 imorgon. Yay^^
see ya. Tjing(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0