Toppen dag.

Vilken toppen dag detta är. Vaknade med kliande ögon, täppt näsa och kunde knappt andas...jävla katter. Man kanske borde fundera på att ta bort några av våra 4 katter i och med att nästan alla här hemma är allergiska mot dom. Men icke.
Ja, och sedan har jag dragit på mig magsjuka. Kan bero på att jag igår drack en kopp te och upptäckte först när koppen var i stort sätt tom att det var ett tjockt lager med mjölkklumpar i botten. UNDERBART!

Jaja, så var det med den saken.

Imorgon bär det av till mitt älskade dalarna. var ju över 3 veckor sedan man var där sist. Jippii...vore iof ännu bättre ifall min bejb var där men man kan ju inte alltid få allt man ber om;) Han kommer ju ändå på lördag. Tiden är min bästa kompis<3

Tjingeling(L)

btw, förlåt för att jag reagerade över inlägget som inte var riktat till mig *generad*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0