Svartsjuk flickvän.

image88

Ibland undrar jag vad du tänker. Att använda uttryck som " Jag har tre utslagna tjejer i sängen brevid" gör inte en flickvän överlycklig precis. Jag brukar nästan aldrig bli svartsjuk men om det var det du ville att jag skulle bli så har du lyckas. And I dont like it.

Har haft Oskar här i 3 dagar snart. Vi har inte gjort något speciellt alls. Vilket känns rätt trist. Men vad göra liksom? Örebro är inte alltför skoj och inga polare är hemma typ. Så det har mest blivit stan och sommarstugan. men så länge han är nöjd så är det väl typ...bra?!

Imorgon ska jag jobba igen. Yay^^

saknar Gustav. längtar efter Gustav. vill ha Gustav här.

tjingeling(L)

btw, Titanic är föralltid den bästa filmen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0