Scandic.

Nu sitter jag här efter en dags slit på Scandic. Svettig och med träningsvärk överallt...men jag är glad iallafall:) Gustav ringde mig mitt i städandet och det har gjort att jag har gått omkring som en sol nästan hela dagen. Tack Honey.

undrans om man skulle ta och sova lite inatt också? inte bara ligga med telefonen vid huvudet och vänta på att den ska börja vibrera...kankse kanske.
Sista dagen på jobbet imorgon sen aldrig, aldrig mer. är så otroligt trött på håriga duschar och äckliga soptunnor. Nej, då går jag hellre arbetslös och fattig och ger mitt arbete till någon behövande. Synd bara att mamma blir så besviken. Hatar hennes du-kan-väl-iallafall-anstränga-dig-lite-blick. Den tar kol på en.

Another day without your smile
Another day just passes by
But now i know how much it means
For you to stay right here with me
The time we spent apart will make our love grow stronger
But it hurts so bad i can't take it any longer.

A thousand miles between us now
It causes me to wonder how
Our love tonight remains so strong
It makes our risk right all along
The time we spent apart will make our love grow stronger
But it hurt so bad i can't take it any longer.


saknar gustav. tjing(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0