lite frågor.

Tagit av lisa

Har du...

konfirmerat dig: Icke, ateist sen vaggan.

legat med en kompis: Jo det har hänt.

varit hög i åmål: aldrig varit varken hög eller i åmål.

varit full i pajala: aldrig varit där heller.

sagt något korkat i göteborg: Det däremot kan vara möjligt

sagt till din mamma att du hatar henne: många gånger. Men jag menar det aldrig.

bett till gud: Ja, fast bara när jag varit riktigt desperat. Aldrig funkat i alla fall.

dansat i köket helt ensam: tror inte så.

velat ligga med en skallig man: haha, känner inte så många sånna.

lurat någon på pengar: händer rätt ofta.

stulit från ett barn: Inte vad jag vet/kommer ihåg.

sökt till big brother: Nej, men vill.

varit med i big brother: Nope.

slagit en vän: Ja, händer väldans ofta.

slagit någon du hatar: Som jag hatar efteråt eller när jag slog? Nää, tror inte det.

tyckt att du själv varit jobbig: MÅNGA gånger.

spelat in ett avsnitt av antikrundan: Nej?

tyckt att martin timell är en riktigt käck prick trots allt: haha, aldrig.

vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person: yes.

varit i en bingohall: Faktiskt inte.

hävdat att man ska vara sig själv? Japp, men lever sällan upp till det själv.

köpt en skiva med death metal: Nope. Bara laddat ner.

ljugit om din nationalitet: icke.

ljugit om ditt namn: Är det ljug att säga att jag heter Mica? Isåfall har jag väl det.

gråtit i slutet av titanic: varje gång.

bakat in droger i ett bakverk: haha, nej.

känner du någon som sitter i fängelse: två stycken faktiskt.

hånglat till oasis: yes.

önskat att du vore någon annan än den du är: ofta.

haft sex på en offentlig plats: *blink* you know it.

nypt en tjej i baken på krogen: nää.

varit på en hårdrocksbar: Räknas Satin?

bangat på något: typ, jämt.

köpt en skiva med scooter: nepp.

fått höra att du liknar en kändis: jo ett par gånger. Sist var det prinsessan Victoria. Hoppas personen skojade?


sovit i en hästens-säng: Typ.

städat och tyckt att det var kul: Jo då. Hemma i mitt rum är det alltid kul.

ätit något så äckligt att du spytt: blodpudding och ärtsoppa.

förolämpat någon så grovt att de börjat gråta: ja.

blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen: ja, av mamma typ jämt.

lagat potatismos på en date: nej, men det vore ju sannerligen något.

bakat egna semlor: yes.

luktat svett och tyckt att det är charmigt: verkligen inte.

blivit så äcklad av en annan person att du kräkts: nej.

rakat av allt håret på huvudet: nej, men vore skönt.

rakat bort ögonbrynen: nepp.

ätit middag med en lärare: inte ensamma.

hjälpt en gammal dam att gå över gatan: nej.

muckat gräl med en skinnskalle: nej.

åkt ambulans till akuten: nej.

konverterat till islam: nej?

vad är det för färg på byxorna som du har på dig: har en klänning. Men den är blårandig.

vad lyssnar du på just nu: min katts knaprande på pellets.

vad gjorde du igår kväll: låg och hoppades att gustav skulle ringa och kollade på ?pretty woman?.

vad åt du senast: godis. Jag har slutat men kände att jag behövde lite socker.

hur är vädret hos dig nu: mulet men varmt.

den senaste du snackade med i telefon: mamma.

det första du lägger märke till hos någon av det motsatta könet: hållningen, håret, leendet och ögonen.

vad har du på dig: blårandig klänning sa jag ju.

hur mår du idag: ont överallt och trött. Annars bra.

vilken är din favoritdryck: Vatten alla gånger!

favorit alkoholbaserade dryck: drinkar eller cider. Jag är en typisk tjej.

favoritsport: att titta på, fotboll. Att utföra, ridning.

hårfärg: ljusbrunt just nu.

ögonfärg: bruna.

soluppgång eller solnedgång: solnedgång.

syskon och deras ålder: hela? Maria 15 år och simone 6 år.

favoritmånad: februari för då fyller jag och juni för då blir det sommarlov.

favoritmat: har nog ingen speciell.

senaste filmen du såg: pretty woman.

favorit dag: fredag. Eller onsdag kanske.

favorithobby: har inga speciella. Men gillar att festa, umgås med kompisar och sjunga?räknas det?

är du för blyg för att bjuda ut någon: nej.

favoritlåt: just nu är det ?paperweight?-joshua radin

sommar eller vinter: sommar.

förhållande eller one-night stands: förhållande.

tillsammans med någon just nu: yes<3

hur bor du och med vilka: en 3:a mitt i örebro city med min mor, syster och fosterbarn.

vad läser du för böcker: just nu är det harry potter 6.

favoritspel: tp.

kan du nudda näsan med tungspetsen: nej.

kan du korsa ett öga åt gången: ja.

är du romantisk: ja, lite.

kan du säga att du är lycklig: inte just nu, men kan bli.

vad har du för färg på tandborsten: blå och vit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0