Gustav<3

image83

Gustav, Bejb, hoppas du läser det här innan planet lyfter. Jag menar...risken finns ju att ni krashar eller så. Vill bara berätta att jag är helt otroligt jättekär i dig och det känns så himla bra. Som att flyga runt på rosa moln 24/7 och bara må toppen jämt. Tack för att du finns, underbara människa. Nu ska jag klara dryga 30 dagar utan dig, vi får se hur det går. Jag tänker iallafall hålla mig i skinnet tills jag får träffa dig igen. Ja det tänker jag minsann. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur lyder ordspråket? Stämmer gör det hur som helst.
Tycker så mycket om dig, älskling och kommer sakna dig mer än jag själv kan förstå för stunden. <3
Blir det för jobbigt så kanske jag tar planet till Toscana och överraskar dig. Ingenting är omöjligt.

Nu ska jag käka frulle och tvätta alla mina kläder.

So long.

Bara helt enkla ord,
som på något sätt ska försöka förklara,
exakt vad jag tycker,
hur jag känner,
vad jag vill .

Om mig,
om dig,
om oss.

Du är inte den du tror att du är,
du är så mycket bättre,
om du någonsin skulle sett dig själv genom mina ögon,
hade du aldrig velat blunda.

Om du någonsin hade kysst dig själv,
hade du ryst varje gång läpparna rörde dina.

Du är underbar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0