Anti-dagen.

Ännu ett deppigt blogginlägg. Orkar inte vara positiv idag. Gårdagens lek med toalettstolen bidrog till sträckta magmuskler. Detta innebär i sin tur att jag kommer ha ett helvete på jobbet imorgon. Usch, jag vill verkligen inte. Men jag får tänka på pengarna...ju mer pengar ju mer får jag ju träffa Gustav. *positiva tankar*
Hela jobbet ger mig ångest. 1000 saker att komma ihåg, ska städa 21 rum på 6 timmar. Det betyder att jag har mindre än 15 minuter på varje rum. Glömmer jag städa någonting så kommer chefen och skäller ut en. aaaah, förlåt för att jag är negativ och skriver en massa bullshit..men jag ORKAR inte.

Gustav kom hem. Håll om mig. Jag behöver det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0