070708

image84
Oh, jag önskar att jag också kunde skriva om väsentliga saker men det kommer aldrig för mig. Jag har ingenting intressant att skriva, inte en minsta tanke. Men jag skriver på ändå och hoppas på att jag inte tröttar ut er alltför mycket.

PERSONLIGT:
Vad heter du: Micaela
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Gabriella. Hur kunde de ens tänka tanken?
Vart bor du: Örebro
Hur lång är du: 174 cm
Ögonfärg: Brun.
Hårfärg: Ljusbrun för stunden. Annars svart.

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: Min mammas röda regnjacka.
Vad använder du just nu för skor: Mina converse. Vita.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Allt jag ser i princip.
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Det beror på?men shoppar sällan
Vad har du för skostorlek: 39-40
Vad har du för tröjstorlek: S-M

SENASTE PERSON SOM:
Du pratade med: Clara
Du gick på bio med: Gustav
Du gick på stan med: Mamma
Du kramade: Jp
Du pussade: Gustav
Du hade sex med: *censur*
Som såg dig gråta: Gustav
Skällde på dig: mamma

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det: Yepp.
Bråkat med ditt husdjur: Händer rätt ofta, ja.
Drömt något helt galet så har det hänt nästa dag: Tror inte det.

STUFF:
Är du ensam nu: Nejdå, stormamma är här.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Alla disneylåtarna
Vill du gifta dig: Klart
Vill du ha barn: Lite osäker på den fronten.
EXTRA STUFF:
Tar du droger: Varför skulle jag?
Har du tagit droger: Absolut inte.
Vad är du mest rädd för: Ensamhet.
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vart vill du gifta dig: Hawaii eller något annat flashigt ställe.

Vem hatar du verkligen: hatar nog ingen på riktigt.
Varit kär: Jag tror då det...
Kör du bil: Aldrig hänt
Har du ett jobb: Sommarjobb om det räknas.
Gillar du att ha folk omkring dig: har fobi för ensamhet så, ja.
Är du ett hälsofreak: nej?
Har du någon tatuering: en i ljumsken?snart blir det fler.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: jadå.
Köpt någonting: Ja.
Varit sjuk: Allergisk.
Sjungit: Alltid.
Sagt "jag älskar dig": Ja.
Velat säga till några att du älskar dom: ja.
Träffat någon ny: Träffade massa nytt folk igår.
Saknat någon: Gör jag precis för stunden.
Kramat någon: Japp.
Kysst någon: Yes

VILKEN:
Tidning läser du: Aftonbladet, varje dag.
Buss åker du oftast: Lundbybussen
Frisyr har du: Utsläppt
Dag fyller du år: 21/2

SENASTE:
Film du såg: Nyckel till friheten. Se den.
Sak du stal: Oj, stjäl inte saker.
Mat du åt: Kyckling och ris.
Gången du åt en 7-eleven korv: Never happend.


Sen vill jag bara tillägga, innan frukost, att jag är så kär att jag håller på att...att...jag vet inte. Kom bara hem igen.
Tjao(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0