Long time no see!

90460-55

Förlåt, förlåt. jag ska verkligen skärpa mig. men denna gången har jag en mycket bra ursäkt till varför jag inte har skrivit något...Min dator har nämnligen varit död i snart en månad, men efter några upplivningsförsök så bestämde den sig tillslut för att ta tag i sitt liv igen. Det tackar vi för!*applåd*

Ja, vad har hänt sen sist?
Jag har blivit singel...Ja, så mycket mer har faktiskt inte hänt. Det har varit en del roliga fester här i stan som man har dragit runt på...sen har jag även spenderat mycket tid med mina kära vänner. Kort sagt, mitt liv är händelselöst men inte fy skam iallafall!

I helgen har Karolinska skolan sin Piltshow som jag tycker att alla bör köpa biljetter till. Skänk en hundring så bjussar vi på en show som heter duga^^ Ja, så blir det säkerligen partaj oxå. Om Clara lyckas övertala sin nya påg vill säga. men...det borde väl gå?! Annars får vi väl styra nått bus i stadsparken eller nått.

Btw, du är Söt!

Tjohej(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0