Livet.

söt

Allt blir inte alltid som man tänkt sig. Men i slutändan så blir ju allt bra ändå. Jag är väldigt glad att jag är singel idag, det var inte vad jag tänkt mig men nu känns allt bra igen. Jag har träffat så mkt mysigt folk efteråt som jag aldrig skulle träffat annars. Det känns så bra!

Speciellt en person. Han är bra:)

I helgen har jag varit på maskerad, vilket var riktigt roligt. Dans, bra live musik och en MASSA trevligt folk;D kan det bli bättre eller? jo, det var ju som sagt maskerad..vilket innebär att folk klädde ut sig. Så sött! När jag såg dom så bestämde jag mig för att jag skulle ha ett tema på min egen fest: Schlager! kan det bli roligare eller? glitter o glamour for the win!
O i söndags hade vi vår kära Piltshow på Conventum. Dundermycket folk som kom, way to go. Allt gick strålande och alla var jätteglada.
Japp, jag hade en kanonhelg med andra ord. Tack alla!

Igår var jag med Oskar Omne, en söt lite pojk som verkar aningens förvirrad:P Men du, nästa gång kanske vi ska se en film du inte redan sett?!;);) "snart kommer helikoptrarn"...well, slagsmål o helikoptrar är ju i princip samma grej^^ Strunt samma, du var en mysig snubbe;)

nu ska jag ta o plugga lite engelska innan lektionen börjar.
Take care!
Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0