Romantik i juletid.

Var hos min snygging igår för att hjälpa till och städa lite. Tiden bara springer iväg när man är där så snart var klockan tio och bussen som går efter det kommer inte förns vid halv 1...så jag bestämde mig för att sova kvar. Morfarn tog Antons säng och vi la ut en madrass vid kakelugnen. Att ligga vid en öppen brasa med den man håller kär var verkligen att rekommendera. Så otroligt mysigt, för att inte tala om romantiskt. Kändes som att man var med i någon såndär gullig kärleksfilm som brukar gå på tv:n. En riktig toppenkväll måste jag säga:) Tack älskling<3

Ja, och idag har jag absolut inte gjort något. Förutom att byta julklappar med babe. Fick en jättefin navelpiercing, precis vad jag önskat mig, och så fick jag en supersöt ring med blåa blommor på. Toppen julklappar<3

Nu ska jag nog hjälpa mamma med Ris A La Maltan och sakna Anton, precis som alltid;)

God Jul världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0