One more try.

Okej, jag försökte iallafall...typ en dag. Nu är jag tillbax i samma träsk igen. Ja, det där träsket där man totalt skiter i skolan vill säga. Nu har jag varit hemma i tre dagar och gjort absolut inget viktigt av min tid. Jag borde men gör det inte. LATMASK!

Har iallafall satt igång med mitt projektarbete nu. Känns väldigt skönt. Kanske blir studenten trots allt;)
Har sånglektioner för pojkvän, pojkväns vän och lillasyster. Tyckte att första lektionen fick godkänt, trots att den kanske var lite oplanerad. Bättre nästa gång, jag lovar.

Nu ska jag faktiskt pallra mig iväg till skolan och se resultatet efter förra provet, Religion. Kändes som att det gick bra så jag håller tummarna för mina intuitioner.

Jag är kär. Alla som läser det här borde vara avundsjuka för jag har den bästa pojkvännen i världen.<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0