Sorry.

Kände bara att jag än en gång ville be om ursäkt. Tänkte inte så långt som du kanske gjorde. Iallafall, wont happen again and I am truly sorry.

Jahapp, då börjar man jobba imorgon igen. Ta ledigt från skolan för att rodda scener och ha allmänt jätteskoj. Hoppas ni förstod ironin. Imorgon jobbar jag från 6.30- 20.00 och på lördag från 8.00-00.00. Sucks doesnt it? Får tänka positivt. Nu kommer jag förmodligen ha råd med fler flygbiljetter till Riga, så jag slipper den där 15timmars färjan. Den känns konstigt nog inte så lockande.

Yay, om exakt 2 veckor är jag i Lettland och får gosa med min bejb. Tiden är på min sida nu för tiden. Loving it.

Nej, nu ska jag snart sova eftersom att man inte fick mycket sömn inatt.

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0