Back in school.


Kanske har glömt att nämna att jag har börjat skolan igen. Så är det iallafall. Äntligen har sista året kommit, känns helt plötsligt som att alla åren i skolan gick jättesnabbt och smärtfritt. Hur som helst. Har en massa nya roliga ämnen i höst som jag verkligen ser fram emot att få gå. Religion, Naturkunskap och Engelska C är bara några av dem. Men uj så roligt det ska bli. Sen har vi ju projektarbetet till våren, som jag i och för sig inte har några tankar alls på vad jag skulle vilja arbeta med eller skriva om men det kommer väl. Och musikalen har vi ju också. Får inte glömma SKRIKA-konserten som vi sätter upp tillsammans med Risbergska skolan och Svenska Kammarorkestern. Vilket år man har att vänta sig.

Ja, och pojkvännen bor ju som sagt nu mer i Riga så där lär man väl hänga ett par gånger under året också om allt går som planerat. Har iallafall min biljett till den 13/9 nu och det är ju en bra start. Längtar till tusen. Är bara lite nervös för det där med att irra omkring på Arlanda helt ensam. Jag som har så dåligt lokalsinne lär väl inte hitta till info-disken ens. Jaja, det är ju problem som kommer senare.

Nu ska jag nörda mig med naturkunskapen. Jag och grundämnena ska ha en liten stund ihop nu. Tillbaks till högstadiet:D

Tjingeling(L)

Förövrigt är min pojkvän sjukt snygg. Just had to say^^:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0