Andras fylla är så mycket roligare än ens egen.

image90

*Hick*
- Men du har ju fyllehicka, Glenn!
- Nej nej, det är vanlig hicka...bara otur att den måste komma när jag är såhär full.


Japp, på Max kan man ha kul om man bara vill liksom.

Efter att jag kom hem igår satt jag barnvakt ett tag men smärtan efter urinvägsinfektionen gör det svårt att sitta kvar på ett ställe och bara sitta...så jag stack iväg till mina trogna estetvänner som hade lite partaj i sin lägenhet. Väl där hittar jag Joel i toalettstolen, ja inte bokstavligen men nästintill...han låg med huvudet i iallafall, och resten av gänget satt med vodkaflaskorna i knät och blicken långt bort.
Duktig som jag är drog jag med mig alla till Max för att de skulle slippa jordens baksmälla dagen efter. Hoppas det hjälpte också.
Ja, kul var det iallafall. Det är alltid så mycket roligare att studera folk som är dyngraka än att själv ligga där i buskarna och kräkas upp tarmarna. Så det ska jag nog hålla mig till i fortsättningen:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0