XL-festen och Dalmasbesök;)

emil

Då var helgen helt slut och man är återigen i skolan...denna gång utan att längtat dit över huvudtaget.

Har vart en helt sagolik helg som jag verkligen vill spola tillbax för att få uppleva om och om igen.
Emil kom hit enda från dalarna i fredags och stannade till igår kväll.

Skulle vara en duktig flicka och städa hela lägenheten efter skolan i fredags, blev att jag satt vid dator tills det bara var drygt en halvtimme kvar. Vilken rush! Damsög, duschade OCH tvättade klart mina kläder på den tiden. En stor applåd, tack!
Hann dessutom med att välta stegen, som landade på vattenkannan som ramlade på damsugaren som dog. Då, då är man riktigt duktig vill jag lova! golvet slapp iallafall skuras, det skötte vattenkannan så bra, tack så mycket! Iallafall så fick jag springa så fort jag kunde till stationen där Emil hade fått stå och vänta:P
Tur för mej att allt gick så fort där, jag hann aldrig bli nervös liksom. Allt kändes så naturligt, som att prata med en bästa kompis direkt...wierd:P
Hur som helst, vi kom hem till mej...kollade lite på tv och "Fäst vid dig"...fast vi pratade nog sönder allt:P ja, sen hände väl inte så mkt mer? vi gick och la oss...somnade dock jäääättesent, behöver ju inte nämna namn...men det var Emils fel;P
 
På lördagen började vi morgonen med en totalt urusel keanu reeves film från typ...80talet:P så sämst! när vi hade vaknat till så väntade stan på oss med sin goda polkagrisglass (blandad med dajmglass^^). Gick runt och kollade på lite kläder åt Emil, eftersom att utbudet skulle vara så mkt större här än i lilla Rättvik. Om så var fallet har jag inte frågat.
Vi tröttnade ganska snabbt på att vandra runt i affärer så vi gick en promenad till Alice. Alice med problemet som varken jag eller Emil förstod så hemskt mycket av...men det var säkert jättesynd om dej honey!
ja, efter det gick vi hem och skulle laga mat. Slutade med en grotesk kycklingsallad utan sallad med spagetti:) Men det slank ner i våra hungriga små magar! Man kan ju inte lyckas med allt;)
När måltiden var uppäten började folk rasa in för förfesten som skulle äga rum vid 19. Härligt att se alla pojkar igen:) det var verkligen inte igår! Krilles blåtira va het btw;) 
Vi gick till XL allihop, men jag och emil slapp stå i kö, VIP som vi var;) Dock saknades det 300 kr i min kassa av nån konstig jävla anledning...orkar inte speckulera i det^^ jag menar, huvudsaken var ju att vi kom in;)
Där stannade vi tills vi inte orkade med den frukansvärda värmen, då drog vi med Micke o hans gäng till Burger King för ett mål kvällsmat. Lite sådär småmysigt innan läggdags:) slocknade direkt när man la huvudet på kudden!

Gårdagen ägnades till att ligga i sängen och bara dra sig...i stort sätt hela dagen. Så skönt! mer gos åt folket!!!!:P fick ligga där och bara njuta av dom sista timmarna med honom...usch vad hemskt det var att säja hejdå. Kunde inte sluta gråta typ:P ville bara hoppa in där i vagnen och följa med upp till dalarna! banne mej vad jag hatar att det är så dyrt...
Fast om man tänker efter så är inte 20 mil så mkt...som till sthlm...och det är ju inte helt omöjligt va?! eller ska jag bara sluta drömma?:P

När du ler mot mej, så gör du mej galen
När du ser på mej, jag vill bara ha dej
Här bredvid hos mej, jag hoppas du stannar i min galna värld
Ja, nu och för alltid
Jag beundrar dej, din humor och värme
Jag behöver dej, få komma dej närmre
Och få säga dej att brevet jag skrev det inte var på skoj
För du är min Hollywood Boy

ska skriva uppsatser och hämta mobil nu:) Tjingeling(L)

and btw...jag saknar Emil sååå mkt:/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0