Trevligt med en egen blogg:)

Mysigt 
jahapp. Då har man skaffat sig en allderles egen blogg:) trevligt!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, då dagen inte har varit så märkvärdigt spännande.
har spenderat min härliga sommardag i min sommarstuga tillsammans med mor och Jasmine. mycket mysigt! Träffade som vanligt mina strandgrabbar, lika fina som alltid...
Vi lirade volleyboll, som jag såklart förlorade med mina usla servrar...men inte ger jag upp för det. nångång måste ju turen vända. Eller?
Låg även och grillade i den stekheta solen, ett under om man står ut uppe på land i mer än en kvart. Tur då att man har ett av Örebros finaste kalkbrott precis nedanför sig då;) 

så, nu sitter jag här...i min hårda datastol ( som faktiskt kan snurra, mkt roande för oss barnsliga ) och funderar över livet. Eller nää, nu ljög jag! 
jag funderar över om Jesper kommer lyckas komma hem oskadd från Turkiet på lördag, man får hoppas. Vore inte roligt om något hände honom, uschanimej!
Snälla Piloten, störta inte. jag ber dig...vem ska jag då skicka söta sms till?

Kom precis på att det är jordens bästa film på tv idag, för er som inte redan sett den. GLADIATOR!
finns ingen film som är såå sorglig och så bra gjord. sevärd till 1000! 

Tjingeling<3

Btw, bilden är ifrån fredags...då jag och mina kära vänner hade grillfest i Hampetorp ( världens dödaste place?!). Mysigaste stunden i sommar!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0