Provsjungning i Arboga=)

                                          johannes & mica

Mica och Johannes reser en del ihop...hampetorp, skara, arboga...Idag var det den sistnämnda stadens tur. Vi skulle provspela/provsjunga för ett band vid namn "the ants". Mica började morgonen med att tappa sin röst totalt, perfekt start! men, som tur var kom den tillbaks senare under dagen och vi kunde lira lite med pojkarna däruppe. Fixade faktiskt musik till en av Toms låtar, en fin ballad. 
 Hur som helst, vi får se hur det blir senare...om vi fortsätter jamma med er eller icke.

Har städat i min stuga idag, nu går det faktiskt att SE golvet. Har jag aldrig någonsin gjort tidigare under de 4 år vi haft den. 4 år...ojoj...var det verkligen så länge sen jag träffade mina sommarpojkar? tiden går så rusktigt fort! men tycker inte mindre om er för det;) tvärtom...såklart!

Imorgon kommer några andra som jag tycker om;D Robiiiiiin! sen kmr Cricke och Stefan oxå;) Blir bowling på kvällen, då kommer Sara-underbara med också:) världens skönaste brud? oh yes indeed.

ska hälsa Mauricio oxå:) hej hej! haha;D hoppas du kommer på hur vi kvinnor fungerar där i din fosterställning. Kan vara kul att få reda på din teori sen! tror du kommer på den faktiskt, du är inte dum du!
Kan säja grattis till Cricke igen då...om jag ändå ska hålla på o hälsa folk:P haha^^ con grats!

Asså, seriöst. man borde inte kunna känna såhär väl? känns som att hjärtat har blivit en storlek större för att få plats med dom känslorna jag börjar få för dej. så sjukt jävla fin...o rolig...o underbar:P gaaah!

Tjingeling(L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0