Hemma i Örebro!

full johannes


Hemma igen. Åter igen slut som om jag skulle sprungit jorden runt på tid... Men det beror nog bara på sömnbrist:) man sover inte mkt där borta^^ mest snackstunder hela nätterna. Inte för att dom inte är mysiga, utan mer för att dom kunde vara någelunda kortare kanske?!
har iaf som vanligt haft en bra stund där:) lite lagom att dra iväg 3 dagar...då börjar folk här hemma lägga märke till att man befinner sig någon annanstans:P

Igår blev det bara filmtittande...festen för Joan blev inställd, tråkigt nog. Men vi kikade på Irobot ( dom gjorde mendan jag strejkade), Windtalker och The Mexican:) helt okei det oxå, men fest hade varit att föredra.
Och inte fick man träffa Mr. Dundersöt heller^^ too bad. Och planen man hade gick heller inte att utföra...synd synd. nästa gång hörrni! I promise:P

Måste ju nämna Cox också, min lilla nymfoman. Gud vad hans leende skulle kunna smälta allt i sin väg. Sagolikt! o då är han ändå supersjuk...men ack så söt ändå;) du, jag o bunkern^^

skrev en låt jag tänkte stoppa in lite delar av:

Vers 1.I don’t know how
Idon’t know why
It all turned out this way.
Why did you do these things?
Was it to please me?
Or was it by love? 

Ref. How come I always choose the wrong guys?
How come I always say yes?
And how come I never learn by my mistakes? 

Vers 2.I just wants you, and only you.
Nobody else will do.
When I see your smile,
all my questions get their answers.
 Ill do anything to prove my love for you.
All the feelings are so true and pure 

Ref. How come I always choose the wrong guys?
How come I always say yes?
And how come I never learn by my mistakes?

 
Vers 3. If I see my life from someone else’s view.
I know it would look rather pathetic.B
ut what else can I do?
I cant pretend anymore, not with you.


tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0