Fest i sommarstugan^^

crickerobin

Så nu var den underbara helgen helt över. Har haft det jättebra måste jag säja. trots att gårdagens bakfylla gärna skulle kunnat utebli, likaså trädgårdsförstörelsen! Men bowlingen, alfaphetutklassningen o badstunderna...dom kommer jag inte glömma i första taget! heller inte alla tjuvnyp...gud vad jag är bra på dom!
Dock kommer den totala utklassningen i bowling raderas snabbt ur mitt minne, sånt vill jag inte veta av!:P 

Vad dricker kossan?
mjölk?!

Inatt var det så otroligt skönt att ÄNTLIGEN få sova ut. sov i 12 h...utan att vakna:P så underbart skönt. Behövdes för den mörbultade kroppens alla blåmärken och huvudvärken som höll på att ta kol på mig. Mica klarar inte av att inte få sova på 2 dygn typ...första natten på grund av nåra jävla offer ( berätta gärna vilka ni är) och andra natten av olika anledningar...gräsklipparen kan ju nämnas som en av dom^^
men jag ska inte klaga, för jag fick ju ha 3 snygga enköpingsbor för mig själv;)
Cricke som stönar i sömnen, Stefan som gillar att sova sked och Robin som gärna hänger på:P 
kan det bli bättre liksom?
 nej nej;) helt sagolikt faktiskt! Mica likes a lot.

Enköping på onsdag redan faktiskt, så länge kunde jag hålla mej ifrån dom^^ men eftersom att lilla robin är ensam hemma så ställer jag upp. Så vi ska tydligen kalas för Joan som fyller 20:) myspys!

Sen måste jag bara nämna att gud...jag vet inte vad jag ska ta mig till nu! snacka om att paja allt. verkligen ALLT! men jag hoppas att det löser sig. för jag börjar bli kär...och det är inte min grej om det inte går bra.
Snälla lilla människa, jag vet att du vet vem du är. Berätta vad du känner...jag förstår att du inte vågar satsa, om du ens vill. men berätta isåfall. för jag orkar inte funderar längre! jag vill bara ha dej...sooo badly!

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0