Enköping, igen;D

enköping

Då bär färden återigen till Enköpings sköna gator. Denna gången har jag med en busunge ur mitt bitch-gäng:) Johannes. Vi ska än en gång åka ihop och äventyra. Ska bli lika kul som alltid! Kalas hemma hos Robin kan ju inte slå helt fel. Och Micas plan ska på något vis gå i verket...eller hur Robin?!
Får man kanske träffa Jesper också, var ju ett par veckor sedan. Hoppas allt går fint med den träffen.
ska försöka hinna med att dra min blivande make till gymmet och jamma lite smått med Johannes och Simon;D kan ju bli en dunderbra vecka! Dock missar vi Rix FM...men jag har blivit lovad att få åka till sthlm för att kika på den...så jag sörjer inte det minsta. värre för johannes, han missar det verkligen totalt:P Poor you!

nu har mina farhågor besannats. Och jag är inte glad åt det. men vem vet? Allt blir inte alltid som man tror, vill eller hoppats. så, en liten chans finns väl kvar. Hakuna mattata...eller hur var det?:P

Idag har jag bara tvättat och fixat den gyllene biljetten till himlen...eller ja...till enköping. Close enough. Under den återstående tiden har jag suttit här, vid datorn, och nördat...precis som vanligt! börjar tröttna faktiskt... men varje gång man tänker lägga ner den här dumburken så kommer nån liten ängel och viskar i mitt öra att det kan jag faktiskt inte göra, helt omöjligt! hur ska jag då kommunicera med resten av sverige? No can do:) så...jag blir kvar som datanörd ett tag till iallafall. Tills jag har kommit på något bättre.

Nää banne mig...nu ska jag få arslet ur vagnen och börja göra något vettigt:) men vad? läsa lite harry potter kanske;D inget slår dom böckerna...icke!

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0