Älskade farmor<3

farmor

För första gången sen hon gick bort saknar jag min farmor. helt sjukt! 3 år har snart gått och idag kände jag ett ruskigt behov av hennes goda honungsmackor och hennes sönderrökta röst. det gjorde jag verkligen! Sen att hon hade jordens humor gör inte saken bättre. saknar dej, min vän! saknar dej så mkt...
RIP.

Idag har man varit på ungdomsmottagningen och fixat Yasmin...blir nog bra det där:P lite livrädd för att bli tjock och dryg...men det ska jag inte bli...lovar:P typ^^
har även gjort min moder glad genom att säja "hej" till hennes drömsvärson. Hon är hård som en sten när det gäller honom...fattar inte varför han e så bra? :S sliskig simskolelärare...jo men honom vill jag ha^^ not
hur som helst...det är min otrooooligt händelserika dag! vilket liv jag har, gör ju ingenting längre:P


Imorgon bär det av på provsjungning till ett band i arboga. The ants. låter lite flashigt faktiskt! hoppas det går bra*håller tummarna*. För Johannes också! antingen båda eller bara dej:)
ska även till stugan, igen:P och städa så det blir fint till fredag. Som jag för övrigt längtar sjukt mkt till!
Fina pojkar kräver fina rum^^ och det ska jag fixa, jajamensan! fast, måste rummen vara fina när man ändå bara ska stöka ner dom med en fest? hursomhelst...ska göras, måste göras!

Hoppas alla har det kalas:) för det har jag!
Tjingeling(L)







Kommentarer
JP

Ser bra ut;D im the biggest fan babe

2006-08-14 @ 23:02:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0