Night of Passion

konsert

Brytveckan är nu över. 3 konserter fyllda med spex och skönsång. Usch vad det har varit både roligt och påfrestande! Klassens sammanhållning har vuxigt sig starkare än stål...hoppas att det fortsätter så. Annars så har vi iallafall fått njuta av en vecka med skratt och lycka!

Ikväll ska jag iväg och kolla på min kära mormors konsert, hon kollade ju på min så jag måste^^ ska nästan bli mysigt iallafall. Sen får jag se...man kanske pallrar sej iväg till badhuset och kikar på alla konserter som skulle äga rum där. Att man aldrig kan få nog av konserter^^

Sitter här och saknar Emil. Ovanligt må jag säga! Förstår faktiskt inte riktigt hur jag står ut med att träffa honom två gånger i månaden, max. Jaja, man gör det man måste. O jag måste...för jag tycker för mkt om honom för att bara ge upp. så det så!

Jag skulle kunna bära dig igenom eldhav, gå på glas, på knäna, en dag. Vissa säger att dom kan offra en hand, men jag kan offra mycket mer än så å det är sant. Med ett hjärta större än en kontinent, du gav mig himmelriket frågan är vad kommer sen. Jag skulle kunna grina ut ett dussin världshav, för jag kan inte se nån bättre till ett spädbarn, än min mamma som forma mig så här bra, en ängel ibland oss till och med Jesus blir knäsvag. När du sveper in i rummet som en hägring, ett mästerverk på två ben å det är ärligt. Nyp mig i armen finns du på riktigt, om inte, väck mig inte mamma det är viktigt. Du hade ingenting men köpte hela världen åt mig,

jag tar min hov för jag ska ut å fånga stjärnor åt dig.

Tjingeling(L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0