Jul, Jul...strålande jul!

jul

ja, nu kan man tycka att den så kallade julkänslan kan börja infinna sig. men icke. Var är min snö? var är min kyla? nää...jag skulle faktiskt kunna skippa julafton i år. Om det inte vore för klapparna förståss;P

Ja, det var ju närmare 2 veckor sedan jag skrev så jag får väl uppdatera er lite. Vi har haft luciakonsert ( gick åt skogen), öppet hus ( trååååkigt), Emil har varit här ( alltid mys) och sist men inte minst så har vi haft julavslutning. Inte så händelserikt med andra ord...men skönt att ha höstterminen avklarad nu. Julavslutningen avslutades med Poker o Kareoke hemma hos Johannes. En mycket minnesvärd kväll vill jag lova. Tänk att killar blir så pratglada med lite alkohol i kroppen. Otroligt!

Just ja...har även försökt färga mitt svarta hår ljusbrunt igen...utan några perfekta resultat. Så, jag ska beställa tid hos min frisör så hon får fixa upp den här röran med färgskiftningar...inte allt för vackert! Men hoppas på att man blir fin till nyår iallafall.

Saknar Emil...det gör jag verkligen. speciellt efter att ha kollat på alla romantiska filmer jag har på min dator. Usch o fy för att sitta här själv då! kom o håll om mej...
Eller låt iallafall veckan gå fort så att nyårsafton kommer snart!

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0