Stressigt i plugget!

ängel

Usch vad denna vecka gärna skulle kunna få försvinna. Vart sjutton är spolningsknappen?
har 3 uppsatser att skriva innan jag drar utomlands ( 6/9-13/9 )... Anders Celsius, Korallrevens Ekosystem och sen något grejs till kriminologin...som jag förövrigt böt bort min psykologi för idag:P

Igår var nog en av de mest stressade dagar jag nånsin haft! slutade min psykologi vid 16...hade ridlektion samma tid, yay! men ja...jag hann faktiskt på något vänster. Sen skulle jag hem, duscha och byta kläder för min teaterlektion som började en halvtimme senare...och även det hann jag! men sen var man totalt sluuuuuut! tur att denna dag e softare:P
sitter nu med en håla på 3 h...helt ok;) sen ska man iväg med Viktor till syon, fixa lya till honom här i stan^^ sen barnvaktande åt fosterungen, som jag förövrigt inte gillar något vidare. och sist men inte minst ska jag sälja lite festbiljetter och kanske, kankse om jag hinner åka iväg på Najims fotbollsmatch:P

Visst är det jobbigt när man vill säja så mkt till en person, men inte vågar för att han/hon kanske blir rädd och lämnar en där helt ensam? Så mkt ord...men så lite mod och tid. usch!

Nää nu ska jag återgå till 1700-talets termometerhjälte...hare gött allihop!
tjingeling(L)

18 dagar till XL-festen...nu får ni snabba på lite här;) kmr bli såååå kul;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0