Skumparty FTW!

skumfrimis

Nu har jag slarvat med att skriva ner mina dagar igen, bad buisness! Detta får jag skylla på att jag är en otroligt lat människa, helt utan fantasi.

Kan ju börja med frimisfesten i tisdags ( bilderna är därifrån ). Hade aldrig vart på ett skumparty innan så jag var lite exalterad, med all rätt. Skum är verkligen barnsligt roligt att busa i! Men, man önskar ju att det inte bestod av vatten, utan kanske något torrt material istället. hur som helst... träffade alla roliga partymänniskor, även några jag aldrig sett tidigare. Robin var en mkt trevlig filur, estet is da shiiit! Victor och Benjamin oxå;) jaja, det jag vill ha sagt är att jag hade en sjukt lyckad partykväll! dansade konstant från 20-01...så nu kan man knappt röra på höfterna, men det är ju värt det;)

Ojoj, höll på att glömma...Emil är ju tillbax;D så nu är mitt liv tillbax till det normala, slipper sitta o rulla tummarna medans tankarna är på gotland. Ja nu är jag glad igen:)

De som vill ha biljetter till XL-festen ( insparksfesten ) den 16de september, ni får tjoa så fixar jag:) hela 80 rikstaler får ni punga ut, men jag ska säja er...ni kmr *inte* ångra er! Laseranläggning, sjukt mkt skoj folk och dunderbra musik...Kom kom kom!

ja det var väl typ allt jag hade att säja er:) 5 dagar kvar till skolan nu. Ja, jag längtar o ja, jag är sjuk i huvet! men, nån måste ju vara det oxå;) 

Tjingeling(L) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0