Sara o Mica goes Cowboys!


häst

Vi äger på att knasa till allt vi säjer men på nått sätt så fattar vi va den andra menar iaf...haha:P Har nåra exempel på sjuka grejer som har sagts:

I matsalen:
S: Ska vi leka mamma, hink å barn?
M: Mamma, HINK? å barn:S
S: Nää...menade ju mamma, hink å spade!
M: Va fan snackar du om?!

I Kilsbegen på en friluftsdag:
M: Kolla husets knogar!! (menade knutar)
S: Varför knallar man d knogar? ( varför kallar man det knutar?)
Detta är ett sånt exempel ja pratade om...vi fattade varran även om d blev fel:P

Matsalen:
M: asså...du skulle passa som skådespelara!
S: haha...skådespelara?!
M: ja...hahahahaha....skådespelare!
S: Snacka om att föstöra skämtet!

Gymmet:
Mica är lite förvirrad å trött. Jag orkade inte vänta klart på Sara så ja började fixa för den kommande maskinen. Jag bytte tyngd ( Från typ 110 till 50). Efter att ha gjort detta så kollar ja upp å se att det sitter en man vid maskinen å ser ganska så irriterad ut.
M: Du...ja råkade ändra tyngd...ehm...ja...
Killen: Men byt tebax då?!
M: jaha...okej...ehm..
Sara å Mica DÖR!!!

Hittade ett gammalt blogginlägg på lunar som jag bara var tvungen att visa er här:) Sara är min Wild Crazy Animalperson och kmr så förbli, för alltid! 
Idag började vi våran efterlängtade ridskola:) så sött! Mica börjar nybörjarkursen, hon har ridit i 11 år:) så det är lite spännande, lär mej mkt nytt *host*. men vad gör man inte för Sara? Hon var modig iallafall. Gick in till en häst helt själv, go girl!
Snart är det du, jag och Viggo;) yay! ( och alla våra miniatyrpersoner såklart)  
Och nu är det bara 2 år kvar till vi flyttar till känguruvärlden. fy sjutton vad vi ska ha kul där! banne mej!

Men nu ska jag återgå till mina msnfönster som blinkar så fint där nere:)
tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0