Not A Perfekt Person!

kärlek

K står för Kärlek. Jag brukar alltid ha så mycket att skriva om ämnet kärlek. Men idag är det tomt i huvudet. Anledningen är nog främst att jag började bli kär...men hindrades på mållinjen. O då kan man inte berätta så mycket mer än...att Kärlek kommer alltid vara det underbaraste som finns. Men, den kommer alltid vara tuff. Alltid, när det känns så där äckligt bra, då brukar det gå åt skogen. O nu, nu kändes det helt tvärt om...allt kändes så jävla fel...o då tänkte jag att: jo, det kanske kan funka iallafall. Om båda vill...då kan det faktiskt funka:) men fel hade jag...alltså drar jag nu slutsatsen att hur bra eller dåligt allt än känns...så går det inte. Kärlek är till för odödliga o dom utan känslor. För vi andra, vi klarar det nog helt enkelt inte!

har varit på AugustiBuller idag:) Fick lite skäll för att jag inte kom igår, men bra som jag är så ljög jag ihop en historia om att jag hade blivit felinformerad eller liknande. så, jag fick 2 nya tider...en just nu faktiskt och en imorgon natt. Mica struntar i dom, vilket kommer resultera i böter på hundratals kronor. Men är man databeroende så är man liksom, finns inget man kan göra åt det.
Fick iallafall träffa Henrik från Arvikafestivalen igen;D och det var underbart! honom diggar jag verkligen.
 så jag satt där o snackade tills min buss gick:) mkt trevligt må jag säja!
dock inte lika trevligt att rasa ihop mitt på gräsmattan i den stekande solen, men sånt händer ju:)

I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so, I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you

nää, nu ska jag väl gå iväg och deppa och vänta på att klockan blir läggdags. Nu kommer tiden gå snabbt iallafall, mkt o tänka på:P haha! men jag tror inte jag är ensam om att må ganska så jättedåligt nu, hoppas jag inte iallafall. då skulle det *verkligen* kännas dumt. Hoppas du får det bra iallafall och att hon snart kommer till insikt med att hon har en helt underbar pojke där, som hon ska ta vara på!


tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0