Long time, no writing!

kram

Nu är det exakt 12 dagar kvar tills man får träffa alla underbara igen:) alla mina kära klasskamrater som jag har saknat något så fruktansvärt den här sommaren. Alla andra åren har man typ fasat för skolstarten, men nu...nu vill jag bara spola fram tiden.

Long time, no writing. Förlåt. har ägnat dom utomhus allihopa. Mica goes duktig dom här sista dagarna. Och hon har blivit liiite brunare också, vilket inte är allt för jobbigt liksom;)
var på gustavsvik med Richard, JP(?) och Sofi i tisdags. väldigt trevligt! men så jädrans kallt i bassängen! faktiskt varmare i mitt kalkbrott;) banne mej! Anyhow, sen gick jag och maria upp till stan på semester-kläder-jakt. Vi hittade vad vi sökte dessutom! så båda gick hem med kassar innehållande superfina shorts;D yay! hittade även en liten present till min kära syster som blir Fjortis på söndag;)

Igår gick jag först och svettades sönder på gymmet med Sofi-propp. Min blodsyster. Ujuj vad blöta vi var när vi kom ut! men det är väl ett bra tecken? förstår dock inte vart allt kmr ifrån:P
Efter det tog jag med min fettofarmor( Clara Modig ) till min stuga, min älskade sommarstuga. Vi skulle köra volleyboll turnering med boysen...ehm...tror jag får lägga ner min kaxiga attityd på den planen. Jag kan helt enkelt inte spela volleyboll. Too bad! Men Clara klarade sej utmärkt själv;) go girl!

Snart ( eller ja...snart o snart...om en stund ) kommer Johannes och lagar, förhoppningsvis, min dator. Den behöver en stor medicinkur har jag en känsla av. Eller bara en hög dos kärlek. Hänger sig bara man råkar göra något lite för snabbt. suck!
efter det blir det gymmet igen med Sofi, hon får en sommarvecka gratis av mig så vi måste ta vara på den! jajamensan;D

Saknar dej, saknar dej, saknar dej. I wish I was a dog sometimes...yes i do:/

Tjingeling(L)

- ooh, my tooth hurts!
- go to the dentist?
- I cant see him:/
- see, thats the problem with invisible dentists!
vänner äger!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0