Första veckan över:)

taste

Ett tag sen jag skrev igen, börjat bli slarvig på sista tiden:/ jaja, hur som helst. Nu skriver jag ju iallafall!

första skolveckan är avklarad. Inga problem där alls. Hade rundvandring i torsdags, gick jättebra*not*. men hoppas dom små liven lärt sig hitta lite bättre i örebro...för det var väl det som var meningen?! hamnade såklart i värsta cpgruppen där alla ville leta upp svaren till frågorna istället för att, som alla dom andra barnen, bara nöja sig med en gissning. så rundvandringen tog oss säkert dubbelt så lång tid som för de andra grupperna. Men men, hade iallafall viktor med mig så jag hade nån att tjöta med:P

I fredags hade ettorna en dunderbra konsert i aulan, deras första;) sötaste låtarna jag hört på länge...Lukta gott ftw!! efter den otroligt jobbiga skoldagen ( håla på 4 h...) så åkte jag med Viktor till Nora för att gå på marknaden:) blev att vänta i typ...4 h kanske?! vi lunarlanade och kollade på småklipp;D rätt skoj faktiskt;)
Sen kom Chicksen med all spratteldricka. då blev det skoj;D sköna tjejer dessutom...verkligen!
jaa...sen hände väl inte så mkt mer?! vi sprang runt där på marknaden...o träffade en massa människor. Nån granis om jag inte minns fel:P skoj namn^^
tack viktor för att jag fick klänga på dej btw! så söt så:)
Bussfärden hem är nog en resa jag helst skulle glömma...spydde ner hela bussen OCH trotoaren på vägen hem...mums;D

Lördagen tillbringades i goda vänner sällskap...i Kumla för att vara exakt:) kollade på Taste Of Tomorrows konsert:) riiiiiiktig bra ni är pojkar! glad to be your groupie;) www.tastenet.tk
gräskrig är skoj!

Ska tvätta idag:)och hoppas på att lilla gubben ska logga in;) he is a free man now! yay!!!!;D

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0