Fest i Fjugesta;D


fest

Då har man vart där igen. Ozzy hade arrangerat ännu en fest i sin lilla "lägenhet" mitt ute i ingenstans. Denna gången kom mer folk, det fanns mer sprit och alla var mer taggade än gångerna innan. Oscar och vi andra kom överrens att vänta med att öppna ölen 20.00...det slutade med att alla satt där och slurpade i sig sina första vid 18.30:P good work! Iallafall...Mica blandade ut sina med cola för att dölja den groteska ölsmaken som hon inte förstår hur någon kan tycka om. Folk skrattade.
Sen rullade det på...oscar slutade kvällen med 7 och Johannes med 3...och jag lovar er, johannes var helt lost medan oscar bara var lite smålullig. Kul det där med hur mycket folk klarar, men jag är stolt över att vara lätt påverkad, gör allt så mkt billigare för mej^^
det blev mycket bråk i slutet...men ja, vad kan man vänta sig av fulla bönder liksom? inget "vett och etikett" där direkt. Många händer på rumpan och andra delar av kroppen...tur att man har bodyguards med sig:) tack grabbar! och du micke, du förtjänade smällen:)

En helt oförglömlig kväll iallafall:) finns så himla mkt att berätta men det orkar jag inte göra just nu:)
finns en rolig sak, eller *jag* tycker det är roligt och det är ju huvudsaken eftersom att detta är min blogg:
en kille kom fram till mica och skulle överlämna en skål med chips. han gav henne skålen med ett "skål". Mica dog av skratt när hon förstod skämtet ( typ 10 sek senare ). humor är min starka sida! yesbox;D

Inte långt kvar till varken Turkietresan eller XL-festen;D längtar sönder till både och. Sen kanske man ska till London på höstlovet också. kan bli en lyckad höst, minsann!

Tjingeling(L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0